torsdag 7 januari 2016

När Kusama tar över ens liv...

Det finns musik och så finns det MUSIK. Hela världen har förtrollats av Adele och resten har varit upptagen med att lyssna på The Beatles låtar som nu alla finns på Spotify, men jag upptäckte i detta vakuum av brittisk onanering den här låtpärlan. Jag vet vad ni tänker nu: "Jesper, DU HAR BLIVIT HELT GALEN". Ja det kanske jag har blivit, men i tentatider som denna då jag skrivit om Yayoi Kusama's konstutställning på Louisiana ur ett intermedialt perspektiv så BEHÖVER jag mina små stunder då jag står i mitt rum och bara dansar loss till en problematic text med billiga beats. 

Fråga mig inte vem Mariahlynn är, men uppenbarligen har hon en bekännelse för sin fästman innan hon accepterar hans ring. Hon har nämligen varit "a hoe". Spännande intrig, sen i musikvideon berättas det en lite mer barnförbjuden version av Pretty Woman (hihi).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar